رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

یورو ۲۰۲۰| رکورد تعداد گل در تاریخ جام ملت‌های اروپا شکسته شد

11:35 - 08 تير 1400
کد خبر: ۷۳۷۱۱۷
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
درحالی که هنوز ۹ بازی تا پایان یورو ۲۰۲۰ باقی مانده، اما رکورد تعداد گل در تاریخ این رقابت‌ها شکسته شد.
- رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ به اوج حساسیت خود رسیده و در حالیکه تنها دو بازی تا پایان مرحله یک هشتم نهایی باقی مانده نتایج عجیبی رقم خورده و تیم‌هایی مانند پرتغال مدافع عنوان قهرمانی و فرانسه که عنوان قهرمانی جهان را یدک می‌کشد با شکست مقابل بلژیک و سوییس از صعود به جمع هشت تیم نهایی بازماندند.

یکی از ویژگی‌های جالب یورو ۲۰۲۰ شکسته شدن رکورد‌های متعدد در این رقابت‌ها بود و پس از گل دوم کرواسی به اسپانیا رکورد تعداد گل در تاریخ یورو شکسته شد. با گلی که میسلاو اورشیچ در دقیقه ۸۵ وارد دروازه ماتادور‌ها کرد تعداد گل‌های یورو ۲۰۲۰ به ۱۰۹ گل رسید که رکوردی جدید برای این مسابقات به حساب می‌اید.

این درحالیست که در پایان یورو ۲۰۱۶ که همانند این دوره از رقابت‌ها با حضور ۲۴ تیم برگزار می‌شد، ۱۰۸ گل از خط دروازه‌ها رد شد، ولی در حالیکه هنوز ۹ دیدار از ۵۱ بازی یورو ۲۰۲۰ باقی مانده مجموع تعداد گل‌ها پس از دیدار پر گل فرانسه و سوییس به ۱۱۸ گل رسید تا رکوردی جدید در تاریخ جام ملت‌ها ثبت شود. نکته جالب آنکه هنوز ۹ بازی دیگر تا انتهای یورو ۲۰۲۰ مانده و قطعا آمار گل‌ها افزایش خواهد داشت.

باتوجه به ثبت ۱۱۸ گل در ۴۲ بازی میانگین ۲.۸۱ گل در هر بازی ثبت شده که این نیز بالاترین میانگین گل در تاریخ شانزده دوره برگزاری یورو بوده است و یورو ۲۰۰۰ با میانگین ۲.۷۴ در رده بعدی قرار دارد.

 


برچسب ها: یوفا یورو 2020

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *